Inte lätt att va strukturerad när man e hemlös..

Inte riktigt hemlös för jag sover ju på ett hotell. Vi har inget eget boende eftersom att de flesta fastighetsmäklarna har tagit semester för att fira Passover (judisk högtid). Inte förens på torsdag får vi lägenheten, så det blir till att leta lite olika härbärgen de kommande dagarna.

Jag har precis slängt resans första par skor eftersom att de var sönderknallade. Lite tråkigt är det för dom var ganska fina. En kille på tunnelbanan frågade var jag hade köpt dom. Vet ej om jag gjorde rätt eller fel som höll tyst om att dojjorna kostade 50 kr på Ica Maxi.

Nu är det 22+ och dags för nåt spektakel på Union Square. Kuddkrig med tusentals människor. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0